3a
Razredničarka: Darja Bastl

ASTRO TABOR NA PREVORJU

9. in 10. 6. 2022 smo preživeli v šoli v naravi. V četrtek, po pouku, smo se odpeljali na Prevorje. Po prihodu, smo se najprej namestili v telovadnici šole. Pripravili smo si ležišča in se nato, kljub muhastemu vremenu, igrali v naravi. Po večerji smo odšli še na krajši pohod.
Ob 8. 30, so nas obiskali člani astronomskega društva Kosec. Pripravili so nam zanimive naravoslovne delavnice. V zrak smo spustili raketo, delali meglo, spoznali osončje…
Po delavnicah smo zakurili ogenj in ob njem prepevali. V poznih urah smo se zavili v spalne vreče in zaspali.
Naslednji dan, smo se spoznali z učenci osnovne šole Prevorje, ki so nam pripravili kratek kulturni program. Skupaj z njimi smo se odpravili na kmetijo. Opazovali smo živali na kmetiji in si ogledali robotsko molžo krav. Videli smo tudi mnogo delovnih strojev. Še posebej nas je navdušil velik traktor in kombajn.
Po kosilu smo se vrnili v Celje.
Imeli smo se super.

OBISK PRESTOLNICE

23. 5. 2022 smo imeli naravoslovni dan. Z avtobusom smo se odpeljali v Ljubljano, kjer smo odkrivali sledi srednjeveške Ljubljane.
Pot nas je vodila tudi mimo pomembnih kulturnih spomenikov in zgradb.
Skupaj smo preživeli lep in poučen dan.

NASTOP NA EVROPSKI VASI

V ponedeljek, 9. 5. 2022, smo nastopili na Evropski vasi, v središču Celje. Na prireditvi smo se predstavili z italijanskim ljudskim plesom, Tarantello.
Za nastop smo se dolgo pripravljali in komaj smo čakali, da pokažemo, česa smo se naučili. Odlično smo zaplesali in gledalce navdušili z živahno glasbo, koreografijo in našimi nasmejanimi obrazi.

PLESNA VAJA

Bliža se naš nastop ob zaključku Evropske vasi, kjer se bomo občinstvu predstavili z našim italijanskim ljudskim plesom. Pridno smo vadili in se naučili vseh plesnih korakov in celotno koreografijo. Komaj čakamo, da staršem in publiki pokažemo, kaj smo se naučili.

NA VELENJSKEM GRADU

26. 4. 2022, smo imeli naravoslovni dan. V zgodnjih urah smo se z vlakom odpeljali v Velenje. Obiskali smo grad, kjer smo spoznavali življenje v srednjem veku. Za en dan smo postali vitezi in graščaki ter se seznanili s skrivnostmi obrambe gradu.
Po ogledu gradu smo imeli srednjeveške delavnice. Naredili smo si šleme, krone in meče. Dobro opremljeni smo se z vlakom vrnili v Celje.
Dan je bil poln dogodivščin. Ogledate si jih lahko v spodnji galeriji.

OBISK PIKIJA JAKOBA

20. 4. 2022 nas je obiskal Piki Jakob. Praznoval je svoj 50. rojstni dan. Pričakali smo ga skupaj z našo knjižničarko, ki je prevzela vlogo Pikijevega učitelja.
Piki Jakob se je med nami dobro znašel in uspešno je odgovarjal na vsa učiteljeva vprašanja. Ob koncu smo mu čestitali za rojstni dan in mu zapeli pesmico.

UČENJE ITALIJANSKEGA PLESA

22. 3. 2022, smo v 3. a razredu pričeli z učenjem italijanskega ljudskega plesa. Izbrali smo si živahen in razgiban ples – Tarantello.
Zavzeto smo se naučili osnovnega koraka in prvih slik plesa. Seveda bomo morali še pridno vaditi, da bomo čimbolj enotni in da osvojimo celo koreografijo.
S plesom se bomo predstavili 9. 5. 2022, ob zaključku Evropske vasi v središču Celja.
Naše prve plesne korake si lahko ogledate v galeriji fotografij.

OB KULTURNEM PRAZNIKU

V sredo, 9. 2. 2022, smo imeli kulturni dan. V našem razredu smo izvedli različne dejavnosti s katerim smo obeležili naš kulturni praznik. Ogledali smo si šolsko prireditev na daljavo, brali knjigo Povodni mož in izvedli kviz Kaj veš o Prešernu?
Dan smo zaključili ustvarjalno. Risali smo Franceta Prešerna in uspelo nam ga je odlično upodobiti.

TEHNIŠKI DAN – IZDELOVANJE VREČK

21. 12. 2021, smo imeli v 3. a razredu tehniški dan. Pri pouku smo se učili o različnih materialih, kako se obdelujejo in kako nastanejo različni izdelki.
Naučili smo se narediti darilno vrečko iz papirja. Okrasili smo jo z novoletnim motivom, tako da je nastalo lepo in uporabno darilo.
Naše delo si lahko ogledate v spodnji galeriji.

OKRASILI SMO SMREČICO

December je čas, ko nas bodo obiskali dobri možje in se že veselimo vstopa v novo leto. V našem razredu smo v prazničnem duhu postavili smrečico in jo s skupnimi močmi okrasili. Upamo, da bo tudi nas obiskal kateri od dobrih mož in nas presenetil s kakšno pozornostjo.

POSLIKAVA VREČK ZA BAZAR

Vstopili smo v mesec december in v razredu smo se začeli pripravljati na dobrodelni bazar. Odločili smo se, da bomo izdelali voščilnice in poslikali platnene vrečke za trajno uporabo.
Pri delu smo uživali in se potrudili po najboljših močeh.

OBISK TRŽNICE

Pri pouku smo se učili o tržnici in ponudbi na njej. Spoznavali smo, da mnoge stvari niso pridelane v domačem kraju ali v Sloveniji. Da bi ugotovili, kakšna je ponudba na mestni tržnici, od kod vse prihajajo izdelki in kakšne so cene, smo se, 18. 11. 2021, odpravili na poučni sprehod.
Razdelili smo se v skupine in raziskali katere izdelke ponujajo na celjski tržnici in od kod prihajajo. V pomoč so nam bili prijazni branjevci in branjevke. Marsikatero dobroto smo lahko tudi poskusili.
Ob vrnitvi v razred smo naše ugotovitve uredili in zapisali v zvezek.

JESENSKI ŠPORTNI DAN

12. 11. 2021, smo se v prelepem jesenskem dnevu odpravili na športni dan. Z Mestnega parka smo se povzpeli na Anski vrh in pot nadaljevali proti Lovski koči.
Na naši poti skozi gozd, smo opazovali naravo, ki se je odela v čudovite jesenske barve.
Preden smo se vrnili v šolo, smo se v naravi še igrali, jo raziskovali in uživali v njenih lepotah.
Naše veselje si lahko ogledate v galeriji fotografij.

MUCA COPATARICA NA KNJIŽNIH KAZALIH ZA UČENCE NA PORTUGALSKEM
Tudi v 3. a smo se odločili, da letos sodelujemo pri mednarodni izmenjavi knjižnih kazal. Po lanskih Lipicancih, ki so nam še vedno zelo ljubi in so odpotovali na Poljsko, smo letos razmišljali, kaj bi ustvarili ter se odločili za »našo« Muco Copatarico, ki bo odpotovala na Portugalsko. Zgodbo o njej vsi dobro poznamo, zato smo se lotili dela. Potrebno je bilo kar nekaj natančnega rezanja in barvanja, a na koncu smo bili nad našimi Mucami Copataricami vsi navdušeni. Spet lahko rečemo, da jih bomo zelo težko dali iz rok, a upamo, da bodo učencem na Portugalskem tako všeč, kot so nam.

NOČ V KNJIŽNICI 2021: Pravljice Julie Donaldson, da o Zverjascu sploh ne govorimo

V petek, 1. 10., smo se učenci 3. a zbrali na Noči v knjižnici. Ob prihodu na šolsko dvorišče sta nas pričakali gospa Darja, gospa Urška in Zverjasec. Okrepčali smo se z Zverjaščevim napojem. Zakaj Zverjaščevim? Zato, ker je bila tema tokratne Noči v knjižnici Julia Donaldson, angleška pisateljica, in njeni junaki. Zverjasec, Zverjašček, mala miška, čarovnica, poulični mucek, Lini in Lazi, Zog, polž na potepu, cestni ropar podgana in še mnogi drugi so nam delali družbo na Noči v knjižnici. Poslovili smo se od staršev ter se odpravili dogodivščinam naproti. Na začetku smo si uredili malo telovadnico za spanje. Prva delavnica je bila bralna, saj smo v parih prebirali knjige Julie Donaldson in tako bolje spoznali njene pravljice. Sledili sta ustvarjalna in kuharska delavnica. Na ustvarjalni delavnici smo izdelali Zverjaščeve lončke za pisala, na kuharski delavnici pa smo si pripravili večerjo, vsak svojo pico. Po večerji smo se odpravili v mesto na pravi lov za zaklad. Z lučkami smo hodili po Celju in se s pomočjo sedmih namigov približevali skritemu zakladu. Ta je bil zakopan v mestnem parku, v njem pa so bile lizike, s katerimi smo se posladkali pred filmskim večerom, ki je sledil. Ogledali smo si risanke Bi se gnetli na tej metli in Palčič. Skoraj ena ponoči je bila ura, ko smo smuknili v spalne vreče in v hipu zaspali.
Program se je nadaljeval v soboto ob 7. uri zjutraj, ko smo si pospravili stvari in se uredili. Po odličnem zajtrku je sledila še ena delavnica, kjer si je vsak izdelal Zverjaščevo krono. In že je bila ura 9.30, ko so nas pričakali starši, sledila je podelitev priznanj in veliko prehitro se je naša Noč v knjižnici končala. Polni lepih vtisov smo odšli domov.
In kaj smo povedali o Noči v knjižnici? Titan: »Noč v knjižnici mi je bila zelo všeč. Če bi bilo mogoče, bi takšno noč ponovil vsaj desetkrat v šolskem letu.« Urban: Najbolj mi je bilo všeč, ko smo delali Zverjaščeve krone in lončke za pisala. Hvala za super dogodivščino, gospa Darja in gospa Urška!« Dalila: »Najbolj mi je bilo všeč, ko smo šli iskat skriti zaklad. Ker je bila tema, smo svetili s svetilkami. Prvič sem prespala v šoli in to je bila zelo posebna dogodivščina. Zelo sem se zabavala.«
Učenci 3. a z gospo Darjo in gospo Urško

OBISK PARKIRNEGA DNEVA

16. 9. 2021, smo se v središču Celja udeležili dejavnosti, ki jih je MO Celje organizirala v Evropskem tednu mobilnosti.
Uživali smo v risanju s kredo po parkirišču, igranju različnih iger z žogo, se preizkusili na ravnotežnih blazinah in v oživljanju…
Bilo je poučno in zabavno.