PESTRO PREDPRAZNIČNO DOGAJANJE V OPB
V oddelku podaljšanega bivanja se v tem šolskem letu pridno vključujemo v aktivnosti iz obveznega in razširjenega programa šole. Sodelovali smo pri postavljanju stojnice in pripravi programa za javljanje šolskega radia ob tradicionalnem slovenskem zajtrku, novembra pa smo se posvetili izdelovanju izdelkov za božično-novoletni bazar, kjer smo imeli tudi svojo stojnico. Ob obiskih šolske knjižnice smo s pomočjo knjižničarke Urške Sotler izdelovali izvirne table za obvestila, obeske v obliki angelčkov, voščilnice s smrečicami in prikupne hiške. Obiskovalce smo zelo prepričali, saj smo prodali skoraj vse izdelke! Prav tako smo decembra po naročilu Mestne občine Celje pridno izdelovali praznične voščilnice za krajane Celja, naša šola jih je prispevala kar 1900.
Decembra smo za upokojence Mestne četrti Center pripravili tudi kulturni program z deklamacijami, gledališkim skečem in glasbenim programom, predpraznični čas pa smo si popestrili z reševanjem ugank v šolski knjižnici. V drugi polovici nas čaka še marsikatera zanimiva dejavnost, najprej pa je pred nami teden pisanja z roko, kjer se bomo pri ustvarjanju ponovno povezali s šolsko knjižnico.
Za tim OPB: Tadej Gregorc
no images were found
TEDEN PISANJA Z ROKO V OPB
Če nekaj zapišeš, je enako, kot bi dvakrat prebral. Tisto, kar zapišemo na roko, si dosti bolje zapomnimo kot tisto, kar preberemo. Pisanje z roko je izvirna človekova aktivnost in pomembna spretnost. Spretnosti pa razvijamo z vajo. Pri pisanju z roko se nam utrne več idej, ohranjamo pa tudi dolgotrajnejšo pozornost. S tem prispevamo k ohranjanju finih motoričnih spretnosti, ki so potrebne za večstranski razvoj osebnosti.
Letos smo se prvič odzvali na povabilo društva Radi pišemo z roko, da se udeležimo Tedna pisanja z roko. Potekal je od 20. do 24. januarja, ko so na šoli potekale številne dejavnosti, s katerimi smo spomnili na to pomembno motorično spretnost. Številni učitelji so se odzvali na povabilo knjižničarke, da z različnimi aktivnostmi pristopijo k aktivnem sodelovanju v tednu pisanja z roko. Veliko dejavnosti smo izvedli v času podaljšanega bivanja, nekaj pa pri pouku na razredni in predmetni stopnji. Nastali so zanimivi izdelki, ki smo jih na koncu razstavili na hodnikih naše šole in opozarjajo na pomen pisanja, estetsko vrednost pisave ter povezavo med umetnostjo in pisano besedo.
Učenci podaljšanega bivanja 2. a se šele učijo pisanja velikih in malih črk. Želeli smo, da se spomnijo čim več besed, ki se začenjajo na posamezno črko. Pri nekaterih jim je šlo zelo dobro, pri drugih pa malo manj. Njihove zapise smo povezali tudi z slikovno abecedo, kipa so jo ustvarili učenci podaljšanega bivanja 4. in 5. razredov.
V podaljšanem bivanju 2. b so se spomnili, da kmalu prihaja Valentinovo, zato so se odločili izdelati slike za mamice, kamor so zapisali, zakaj jih imajo radi.
Učenci podaljšanega bivanja 2. c so se spraševali, kdaj so srečni. Svoje misli so zapisali na liste, ki smo jih kasneje sestavili v njihovo srečno rožo.
Tudi učenci podaljšanega bivanja 3. a so se lotili inicialk. A tokrat so jih narisali sami. Svoje ime so okrasili z inicialko, jo izrisali, pobarvali ter dodali ostale črke svojega imena. Uporabili so domišljijo, kot se za prave srednjeveške iluminatorje spodobi.
Učenci podaljšanega bivanja 3. b so po branju Pike Nogavičke, ki se nikakor ne znajde v šoli, saj so njena pravila nekoliko drugačna kot pravila, ki se naj bi jih držala v šoli, razmišljali o tem, kakšna bi bila njihova sanjska šola. Zelo zanimiva, predvsem sladka, z veliko sladkarijami, picami in brez učenja.
Abeceda v slikah, ki je nastala v podaljšanem bivanju v 4. in 5. razredih, bi prav gotovo lahko postala nov učni pripomoček naših najmlajših pri učenju črk. Učenci so prejeli sliko živali ali predmeta, ki so ga morali nato narisati v obliki črke.
Ob zaključku tedna pisanja z roko smo na šoli pripravili obsežno razstavo, ki privablja mimoidoče učence, starše in učitelje. S svojo privlačnostjo pa spodbuja k pisanju z roko in prepriča, da se naslednje leto tednu pisanja z roko pridruži še več učencev in učiteljev. Idej je prav gotovo še veliko!
Učitelji OPB in knjižničarka Urška Sotler
USTVARJANJE ZA BAZAR Z OPB 3. A V ŠOLSKI KNJIŽNICI
Učenci 3. b tudi v podaljšanem bivanju radi ustvarjamo. Ko ob torkih obiščemo knjižnico, da bi prebirali knjige, nas vedno pozdravijo izdelki, ki jih z učenci izdeluje gospa Urška. Tako nas je povabila, da bi skupaj ustvarili nekaj izdelkov za bazar. Ni nam bilo potrebno reči dvakrat, saj smo vedeli, da nas čakajo pestri ustvarjalni dnevi. Kar nekaj srečanj je bilo potrebnih, da smo ustvarili krasne izdelke: to so bili mini škrati iz blaga, voščilnice z jelenčkom Rudolfom in table piši-briši z motivom snežaka. Prav gotovo so všeč tudi vam, tako kot so bili všeč obiskovalcem, ki so naše izdelke razprodali. Veselimo se naslednjega leta, ko bomo spet ustvarjali za naš tradicionalni božično-novoletni bazar!
Učenci OPB 3. a z učiteljem Tadejem Gregorcem
no images were found
V OPB SE DOGAJA MARSIKAJ ZANIMIVEGA … OGLEJTE SI NEKAJ UTRINKOV NA SPODNJIH FOTOGRAFIJAH!
Radi se igramo …
Družimo se na otroških igralih …
Učimo se prehranjevalnega bontona …
Smo ustvarjalni na tisoč in en način …
Del svojega časa posvetimo tudi pisanju domače naloge in risanju …
V telovadnici nam ne zmanjka idej za igro, čas pa je tudi za druženje s starejšimi in mlajšimi vrstniki …
Še posebej pa se razveselimo zime in radosti, ki jih prinaša sneg …