Skoči na glavno vsebino

4. DAN: 5. 9. 2019

Dragi starši, za nami je še en dan šole v naravi, ki smo jo preživeli večinoma na plaži in na različnih športnih dejavnostih. Zaradi razburkanega morja smo se večino časa na plaži igrali, seveda pa se tudi valovom nismo mogli upreti in smo se pogumno spopadali z njimi. Zvečer smo se odpravili v mesto, da bi nakupili nekaj spominkov in se posladkali s sladoledom. Vsi veseli in zadovoljni z nakupi smo se odpravili proti našemu domu. Hitro smo zaspali, saj komaj čakamo jutrišnjega snidenja z vami.

Pričakujte nas malo po 18. uri!

3. DAN: 4. 9. 2019

Pozdravljeni, dragi starši!

Danes nas je že pri jutranji telovadbi pozdravilo sonce in valovanje morja. Zaradi močnega vetra se nismo odpravili na plažo, ampak smo se udeležili različnih dejavnosti – plavanja v bazenu, vožnje s kolesom in s skiroji. Odpravili smo se na sprehod do osnovne šole v Baški, kjer smo imeli v njihovi moderni telovadnici športne igre. Spoznali smo se tudi s staro pisavo glagolico in se naučili napisati svoje ime. Po slastnem kosilu smo imeli kratko uro pouka, nato pa smo se končno odpravili na plažo, kjer smo se spet igrali, skakali v valove in nekateri plavali celo do mize sredi zaliva. Popoldne so se nadaljevale spet športne aktivnosti in plavanje v bazenu. Večer pa smo zaključili s plesom, kjer so se pokazale že prve simpatije. Veselimo se novega dne in skorajšnjega srečanja z vami.

2. DAN: 3. 9. 2019

Pozdravljeni, dragi starši!

Drugi dan šole v naravi je za nami. Zjutraj smo se zbudili v nekoliko hladnejše jutro, zato smo dan začeli nekoliko drugače. Po jutranji telovadbi smo odšli  na orientacijski pohod po Baški. Ogledali smo si baščanske znamenitosti in obiskali Akvarij.
Popoldne so nas valovi zvabili na obalo in nas premetavali po mivki. Razveselili smo se tudi toboganov, kjer smo uživali v spustih in lupingih sošolcev.
Zvečer smo se odpravili v mesto, kjer smo se sprehodili med stojnicami in se za konec posladkali s sladoledom. Bilo nam je lepo, pestro in hitro smo zaspali.

1. DAN: 2. 9. 2019

Dragi starši,

po dolgi vožnji smo prispeli v Baško, obsijano s soncem. Popoldne smo preživeli na plaži, plavali in se igrali v toplem morju. Razdelili so nas v plavalne skupine in opravili smo prve plavalne treninge. Po slastni večerji smo odšli na večerni pohod do cerkvice sv. Ivana. Tu smo bili nagrajeni s čudovitim razgledom na naš zaliv. Ves čas nas je spremljal lahkoten veter, ki nas je hladil.
Vsi utrujeni smo popadali v postelje in v trenutku zaspali.