PREDNOSTNE DELOVNE NALOGE V ŠOLSKEM LETU 2022/23
NALOGA |
KOORDINATOR |
NOSILCI |
ROK |
I. UČIMO DRUGAČE |
|
|
|
Delo v enotni platformi za pouk v živo/na daljavo v okviru programskega orodja Teams in Office 365, vodeno in medsebojno izobraževanje z izmenjavo izkušenj. |
Mojca Godec s timom |
Strokovni delavci |
Vse leto |
Uvajanje dela z iPadi, izobraževanje in izmenjava praks dela v razredu. |
Mojca Godec s timom |
Strokovni delavci |
Vse leto |
Strukturirano umeščanje vsebin IKT v vseh razredih po vertikali v skladu z načrtovanimi dejavnostmi po starostnih obdobjih |
Mojca Godec s timom, vodje timov |
Strokovni delavci |
Vse leto |
Sodelovanje v različnih dodatnih dejavnostih (First Lego League, …) povezovanje s sosednjimi šolami in popularizacija uporabnih IKT ved med učenci in delavci. |
Mojca Godec s timom |
Strokovni delavci |
Vse leto |
Spodbujanje razvoja inovativnih pristopok k poučevanju, povečanemu vključevanju učencev v VIZ proces, iskanje mednarodnih povezav in možnosti za strokovni razvoj in iskanje primerov dobre prakse. |
Aleksander Verhovšek |
Strokovni delavci |
Vse leto |
Spodbujanje aktivnega sodelovanja učencev pri pouku, prepuščanje del učne ure učencem, ki naj postanejo učitelji (svetovni dan učiteljev). |
|
Strokovni delavci |
Vse leto |
II. NIZKO OGLJIČNI |
|
|
|
Vključitev v projekt nizko ogljčnih šol, načrtovanje dejavnosti povezanih z zmanjševanjem ogljičnega odtisa in promocija projekta. Vključitev v okoljevarstvene akcije, organizacija Pešbusa, obeležitev Tedna brez avtomobila, organizacija zbiralnih akcij, izobraževanje otrok na temo okoljskega trajnostnega razvoja, načrtno varčevanje z energenti, spodbujanje prihajanja v šolo peš ali s kolesom ipd. |
Aleksander Verhovšek s timom |
Strokovni delavci |
Vse leto |
III. SPODBUJANJE BRALNE PISMENOSTI |
|
|
|
Sodelovanje po vertikali, načrtno vključevanje strategij in metod dela za izboljšanje bralne pismenosti v pouk, večji poudarek na pisnem sporočanju, vključevanje branja kot del pouka, spodbujanje branja na glas pri mlajših učencih, izobraževanje staršev na roditeljskih sestankih. Spodbujanje družinskega branja v 1. triletju, prepletanje branja s poslušanjem, govorjenjem in pisanjem, osmislitev besedil (dejanska besedila iz resničnega življenja z ustrezno navezavo teme), spodbujanje k branju vseh vrst besedil: umetnostnih, neumetnostnih, digitalnih, … |
Vodje timov |
Strokovni delavci |
Vse leto |
IV. EVROPA SMO MI |
|
|
|
Aktivno iskanje povezav in nadgradnje le-teh (EU projekti: organizacija Evropske vasi, MEPI, Erasmus+, Konfucijeva učilnica, NTC. |
Aleksander Verhovšek, strokovni timi in strokovni delavci |
Strokovni delavci |
Vse leto |